FAQ

Membercard

Kan ik de Membercard ook aan de kassa kopen? - +

Nee, op dit moment kun je de Membercard alleen online kopen.

Wanneer ontvang ik mijn Membercard? - +

Nadat je de Membercard via de website hebt gekocht, ontvang je per email een ticket. Dit ticket dient enkel als betaalbewijs. Om de Membercard (na betaling) thuis te ontvangen, mail je je gegevens onder vermelding van MC2016 naar tickets@devorstin.nl:
-Voor -en achternaam cardhouder
-Straat en huisnummer
-Postcode
-Woonplaats

De Membercard wordt dan eind augustus naar je opgestuurd.

Vanaf wanneer kan ik de Membercard gebruiken? - +

Je kunt direct gebruik maken van de acties en kortingen bij de Vorstin. De kortingen bij de aangesloten bedrijven gaan per 1 september. Zorg wel dat je de Membercard altijd bij je hebt wanneer je gebruik wilt maken van een korting.

Hoe kan ik gebruik maken van de Membercardkorting bij de Vorstin als ik mijn Membercard nog niet ontvangen heb? - +

Indien je voor een bepaalde show gebruik wilt maken van de Membercardkorting en je wilt je kaarten kopen, zie je dat je de keuze hebt welk ticket je wilt kopen; een regulier ticket, een ticket met CJP-korting of het Membercard-ticket. Als jij inderdaad een Membercard hebt gekocht en je een ticket toegestuurd hebt gekregen, mag je het Membercard-ticket kopen. Op de avond zelf dien je je Membercard bij je te hebben, zodat wij kunnen controleren of je inderdaad recht hebt op de korting.

Hoe ontvang ik mijn Membercardkorting voor shows in de Vorstin? - +

Wanneer je besluit tickets voor een concert te kopen waarbij een korting voor Membercard-houders geldt, krijg je wanneer je op de groene knop ‘Tickets’ klikt, een overzicht van de verschillende kaarten die beschikbaar zijn. Hiertussen zal dan ook de Membercardkorting staan. Op de avond zelf moet je je Membercard kunnen laten zien.

Mag ik met mijn Membercard ook tickets voor vrienden kopen? - +

Tenzij jouw vrienden ook een Membercard hebben, mag je voor hen geen kaarten kopen met de Membercardkorting. Natuurlijk kun je voor hen wel gewone tickets kopen.

Mag ik als ik met mijn Membercard gebruik van de fast-line, mijn vrienden zonder Membercard meenemen? - +

Nee, de speciale VIP-faciliteiten gelden alleen voor mensen die daadwerkelijk een Membercard hebben.

Tot wanneer is mijn Membercard geldig? - +

De Membercard is geldig tot 1 januari 2017. Hierna kun je weer een nieuwe kaart kopen.

Kan ik meerdere Membercard aanschaffen? - +

Ja, je kunt meerdere Membercards kopen. Wij hebben dan echter wel de N.A.W- gegevens nodig van degene voor wie de kaart is. Op jouw naam kun je dus wel maar één Membercard kopen.

Bij welke bedrijven krijg ik korting met mijn Membercard? - +

Alle aangesloten bedrijven met de bijbehorende kortingen staan hier. Houd deze pagina goed in de gaten, want er komen alleen maar meer bedrijven en winkels bij.

Wat kost de Membercard? - +

Tot 1 augustus kost de Membercard €20,-. Hierna betaal je €25,-.

Na iedere maand daalt de aankoopprijs met €5,-.

Overig

Hoe kan ik jullie bereiken? - +

Je kunt natuurlijk contact met ons opnemen via het contactformulier. Mocht je gerichte vragen hebben, kun je beter een mail sturen naar een van onderstaande adressen. Natuurlijk zijn wij ook telefonisch te bereiken: 035 6215841

Directie
Interim-directeur: Loes Wagemaker 

Personeelszaken
Hoofd medewerkerszaken/personeel: Niels Houben

Office  (financiën, secretariaat, administratie en tickets)
Office management: Hellian van Beekum
Financiële administratie: Sabine Spakman

Bedrijfsleiding
Events en verhuur: Bram van Kattenbroek
Horeca: Ravi de Koning
Beheer: Ed van de Berg
Beheer oefenruimtes: Paulien Meijvogel

Programma
Coördinatie Programma: Masja Schimscheimer
Programma dance: Jelle Calis en Jamil Yousef 
Programma lokaal/talent: Jim van Kooten
Preproductie: Lotte van Hulst 
Coördinatie promotie: Laura Vialle
Promotie: Chelsea Syrett

Productie en techniek
Hoofd productie: Maikel Sakkers
Geluidstechniek: Arne de Vries

Is de Vorstin toegankelijk voor mindervaliden? - +

Ja, de Vorstin is ook toegankelijk voor mindervaliden.

De Vorstin beschikt over een lift en een invalidentoilet op verdieping -1. Toegang hiertoe verkrijg je met een speciale sleutel die tegen een borg van € 10,00 af te halen is. Bij verlies van de sleutel krijg je de borg niet retour.

Wanneer u niet lang kunt staan kunt u een zitplaats reserveren (voor maximaal 2 personen). Maar omdat bij sommige events onze zitplekken beperkt zijn, dient u ruim op tijd deze zitplaats te reserveren. Uw verzoek mailt u het beste aan onze office manager Hellian van Beekum:  hellian@devorstin.nl. U kunt eventueel ook bellen tijdens kantoortijden. Na het reserveren van een zitplaats is het belangrijk dat u op de dag van het event aanwezig bent, gelijk na de opening van de kassa.

Wat is jullie toegangsbeleid? - +

In de Vorstin gelden huisregels. Daarnaast hanteert de Vorstin de Algemene Bezoekersvoorwaarden van de Vereniging Nederlandse Poppodia en -Festivals 

Waar kan ik parkeren? - +

U kunt uw auto het beste parkeren op het marktplein (Langgewenst). Ga hiervoor na de Vorstin direct rechtsaf (Langgewenst) en dan vindt u het marktplein vrijwel meteen aan uw linkerhand.

In het geval dat ons parkeerterrein vol is, adviseren wij u om op de Larenseweg te parkeren tegenover nr 28A. Dat is dan wel betaald parkeren.

Hoe gaat de Vorstin om met het 18+ horecabeleid? - +

​Vanaf 1 januari 2014 geldt de nieuwe Drank- en Horecawet. Bezoekers onder de 18 jaar mogen dan geen alcohol meer bestellen of nuttigen. Het is daarom belangrijk dat je altijd een geldige legitimatie bij je hebt. Bij twijfel zullen we daar om vragen. Bij sommige programma’s ontvang je op vertoon van je ID een polsbandje waarmee je alcohol kan bestellen. Het is verboden alcohol te kopen en door te geven aan bezoekers onder de 18. Bij constatering wordt je de toegang ontzegd. Dit geldt ook voor de bezoeker die alcohol aanneemt.

Routebeschrijving - +

Podium de Vorstin ligt gelegen aan de Koninginneweg 44. Klik hier voor de route naar Podium de Vorstin.

Mag ik foto’s en/of video opnames maken? - +

Zonder toestemming vooraf is het niet toegestaan om professioneel/semi-professionele foto-, beeld en/of geluidsopnamen te maken in de Vorstin. Fotograferen is alleen toegestaan met een camera zonder telelens en zonder flits. Beeldmateriaal mag nooit worden gebruikt voor commerciële doeleinden, verkocht worden of ter beschikking worden gesteld aan anderen. Onrechtmatig verkregen opnames worden in beslag genomen.

Pers aanvragen kan via Laura@deVorstin.nl

 

Programma

Wat als een programma is verplaatst? - +

In principe hoef je niets te doen, want je reeds gekochte ticket blijft gewoon geldig voor de nieuwe datum. Ben je verhinderd op de nieuwe datum, dan kun je restitutie aanvragen via tickets@deVorstin.nl.

Wat als een programma is afgelast? - +

Je kunt dan restitutie aanvragen voor je aangeschafte ticket. Als u uw naam, aantal gekochte tickets, transactienummer, bank en IBAN rekeningnummer mailt naar  tickets@deVorstin.nl zorgen wij ervoor dat het geld z.s.m. wordt teruggestort.

Hoe laat begint het programma? - +

In de agenda staat bij elk programma een open-tijd, dat is de tijd dat u naar binnen kunt. De start-tijd is de tijd dat het programma (optreden) zal aanvangen. Tijden zijn altijd onder voorbehoud van wijzigingen.

Hoe laat is het programma afgelopen? - +

De duur van een concert  wordt bepaald door de artiest, we kunnen dus geen eindtijd aangeven bij concerten. In de meeste gevallen speelt de hoofdact maximaal anderhalf uur. Dance events duren gewoonlijk tot 04.00 of 05.00 uur.

Tickets

Kan ik nog aan tickets komen voor een uitverkocht programma? - +

Nee, als een programma als ‘uitverkocht’ op onze site staat, zijn er ook echt geen tickets meer te koop. We raden je ten zeerste af om tickets te kopen via andere websites dan de Vorstin.nl. Andere sites die kaartjes aanbieden zijn doorverkopers, waar je vaak een veel hoger bedrag betaalt en het risico loopt ongeldige kaartjes te kopen. Zie voor meer informatie over doorverkoop de site Weet Waar Je Koopt.​

Wanneer is de kassa geopend? - +

De kassa van Podium de Vorstin is minimaal een half uur voor een BETAALDE productie (waar betaalde entreekaarten nodig zijn) open. Bij een gratis productie is de kassa gesloten. Entreekaarten zijn natuurlijk ook via deze website te verkrijgen. Betalen kan via IDeal.

Extra verkooppunt: Kaarten voor concerten zijn ook verkrijgbaar bij Platenhuis ’t Oor in Hilversum (Leeuwenstraat 44).

Ik heb kaarten gekocht, maar kan niet meer. Kan ik mijn kaarten retourneren? - +

Eens gekochte kaarten worden niet  meer teruggenomen. Het gebeurt helaas te vaak dat mensen voor de zekerheid alvast kaarten kopen en uiteindelijk toch niet gaan.

Zijn er nog kaarten voor…? - +

Wanneer een concert of evenement is uitverkocht, zetten we dit altijd zo snel mogelijk op de site. Dus wanneer het ‘uitverkocht’ embleem nog niet bij een show staat, zijn er in principe nog kaarten te verkrijgen. Als een concert of dance-avond uitverkocht is, zijn er nergens meer kaarten verkrijgbaar.

Kan ik kaarten reserveren? - +

Nee, het is bij Podium de Vorstin is niet mogelijk om kaarten te reserveren, of dit moet duidelijk aangegeven staan bij het specifieke evenement.

Word lid van onze nieuwsbrief

Meld je aan voor onze maandelijkse nieuwsbrief

En blijf op de hoogte van het laatste nieuws en de nieuwste shows.

Verstuur

Binnenkort in De Vorstin:

Volg ons op spotify

Membercard

Word vriend van de Vorstin en koop de Membercard!.
U krijgt daarmee behalve een absolute VIP-behandeling binnen de Vorstin, ook diverse kortingen bij aangesloten bedrijven!